KRZYSZTOF MATUŁAWEB DEVELOPER
News

5 Błędów, które nie wolno robić na swojej stronie

Brak komentarzy Kategoria: (Aktualności) Opublikował Krzysztof poniedziałek, 27 maja 2019 r.

Twoja strona internetowa to Twoja wizytówka w środowisku online. Jako reprezentatywny element wizerunku Twojej firmy Twoja witryna musi wyglądać i zachowywać się nienagannie. Jest to konieczne, jeśli chcesz, aby Twoja witryna przynosiła wyniki, i zwiększyła ruch oraz ostatecznie zwiększyła współczynniki konwersji.

W świecie, w którym liczba stron rośnie z dnia na dzień, tylko najbardziej zaawansowane i dobrze rozwinięte strony internetowe będą w stanie przenieść Twój biznes na inny poziom. Witryny, które zawierają bardzo mało błędów, jeśli w ogóle istnieją.

W dzisiejszym artykule ujawnimy 5 błędów, których po prostu nie wolno robić przy tworzeniu witryny - zwłaszcza jeśli chcesz, aby przyniosła pożądane rezultaty.

Nie przyjazna dla urządzeń mobilnych

Strona, która nie jest przyjazna dla użytkowników mobilnych, to 100% zmarnowanego potencjału.

Obecnie ponad 7 na 10 osób korzysta z Google na swoich urządzeniach mobilnych. Ponadto Google już dawno zapowiedziało, że mobilne witryny będą miały przewagę pod względem pozycjonowania w SERP. Innymi słowy, dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych jest niezwykle ważnym czynnikiem SEO.

Coraz więcej osób przestawia się na przeglądanie mobilne, więc możemy oczekiwać, że procenty wyszukiwania mobilnego wzrosną. Jeśli w 2019 roku nie masz witryny mobilnej i kompatybilnej z tabletem, to jak otwarcie firmy i świadome zamknięcie drzwi dla swoich klientów.

Niezoptymalizowana treść SEO

Jest to drugi fatalny błąd i ponownie, coś, co większość ludzi już wie. Treści SEO zawsze będą na szczycie listy wszystkich, ponieważ algorytm Google ciągle się zmienia. Zoptymalizowanie treści SEO nie jest prostym zadaniem, ale jest to bardzo ważne.

Pisanie zoptymalizowanych treści SEO oznacza, że ​​dostosowujesz tekst do wymagań Google. W większości jest to dość proste. Jednak trudna część wchodzi w grę, gdy trzeba zoptymalizować SEO i odwołać się do prawdziwych ludzi. Nie tylko tworzysz treść, aby uczynić robota szczęśliwym, ale także musisz zadowolić użytkowników. SEO w znacznym stopniu zależy od trafności - zawartość Twojej witryny powinna być w 100% odpowiednia dla Twojej grupy docelowej.

Musisz znaleźć równowagę. Znajdź głos swojej marki i pamiętaj o robotach Google. Jeśli tego nie zrobisz, może to być pierwszy i ostatni błąd, który popełnisz na swojej stronie.

Wolny czas ładowania

Ten błąd jest równie bezlitosny, jak pierwszy i drugi. Ludzie przychodzą na twoją stronę, aby uzyskać to, czego potrzebują i wyjść. Jeśli w jakikolwiek sposób utrudnisz im wygodę, możesz zostać pozbawiony klienta.

Istnieje wiele czynników, które wpływają na szybkość ładowania. Większość z nich ma związek z twoją treścią. Pomyśl o tym w ten sposób: dłuższa zawartość = dłuższy czas ładowania. Dlatego tak ważne jest powiedzenie tego, co musisz powiedzieć, i pozostawienie tego.

Wiele osób skupia się na zbyt długich treściach. Chociaż prawdą jest, że Google preferuje dłuższe treści, nie zawsze oznacza to, że użytkownicy zaczną masowo odwiedzać naszą stronę internetową. Kluczem do sukcesu jest zachowanie krótkiego i słodkiego charakteru dla dobra prawdziwych ludzi.

Złe elementy CTA

Strona internetowa, która nie przedstawia informacji w atrakcyjny sposób, wpływając na sprzedaż za pomocą elementów Call-to-Action, będzie stroną internetową, która nie odnosi sukcesu w środowisku online. Jeśli istotne informacje i wezwanie do działania nie są WIDOCZNE na stronie, w sposób, który zaprosi gościa do działania, strona nie pomoże Ci nic osiągnąć. Więc w zasadzie jest bezużyteczna.

Zaleca się, aby każda strona używała przycisków, ikon i linków prowadzących do formularzy kontaktowych lub stron z prośbą o ofertę. Każda strona witryny musi przesunąć użytkownika o jeden krok bliżej ostatniego etapu: sprzedaży.

Brak aktualizacji

Wszyscy oczekują, że Twoja witryna będzie „na bieżąco” ze wszystkimi trendami i informacjami. Jeśli podasz nieaktualne informacje (nawet informacje o swoich produktach), przegrałeś wyścig z konkurencyjnymi witrynami.

Twoja witryna musi zostać zaktualizowana i dostarczyć w czasie rzeczywistym informacji o Tobie, o Twoich produktach i ogólnie o Twojej firmie. Ponadto funkcjonalność jest bardzo ważna.

Witryny z martwymi linkami lub stronami prowadzącymi do błędów - brak treści lub brakujących stron należą do najczęstszych błędów, które odwracają użytkowników od Twojej witryny. Aktualizuj swoją witrynę. Wszystkie strony powinny być zgodne z tą zasadą, a wszystkie informacje muszą być aktualne.

Twoja strona będzie zawsze w toku

Nie pozwól, aby ten nagłówek cię zniechęcił. Odpowiednia strona internetowa, bez względu na treść lub jej właściciela, zawsze będzie wymagać ulepszeń i aktualizacji. Zawsze będzie coś nowego do zrobienia, zoptymalizowania lub dodania.

Są to 5 największych błędów popełnianych przez ludzi podczas tworzenia nowej strony internetowej. I najprawdopodobniej zawsze są to błędy, z którymi borykają się deweloperzy. 

Ucz się i dostosuj. Jeśli zauważysz błąd, napraw go i zawsze szukaj sposobów na poprawę.

Podziel się swoimi przemyśleniami na temat tego wpisu.

Ostatnio dodane komentarze

Jeszcze nie dodano komentarzy do tego wpisu.

KATEGORIE

ARCHIWUM

POLUB MNIE NA FACEBOOKU

Buduję uśmiechy - Matuła.pl

POLECANE STRONY

  • Ustawianie anten tv Lublin

REKLAMA