KRZYSZTOF MATUŁAWEB DEVELOPER
Troll - Dobry, zły i brzydki z Internetu

Troll - Dobry, zły i brzydki z Internetu

Brak komentarzy Opublikował Krzysztof niedziela, 20 października 2019 r.

Wszyscy je widzieliśmy. Te irytujące, okropnie niegrzeczne komentarze, które ludzie piszą w miarę możliwości w Internecie. Ilekroć istnieje możliwość komentowania, czy to za pośrednictwem mediów społecznościowych, sekcji komentarzy na blogach lub stronach internetowych, czy też fragmentów opinii klientów na stronie internetowej, niektórzy ludzie decydują się napisać okropne rzeczy aby mógł zobaczyć to cały świat. Ci ludzie mają na imię: trolle online.

Z definicji trolle online zamieszczają obraźliwe, dzielące, zapalne lub w inny sposób nieodpowiednie komentarze online. Nie musi to obejmować prostej złej recenzji. Ale troll wielokrotnie zamieszcza obraźliwe lub niszczące informacje, które wykraczają poza zwykłe wyrażanie opinii.

Dlaczego istnieją trolle online?

Internetowe trolle uważają, że są anonimowe, potrafią bezpiecznie ukryć się za ekranami komputerów i za zasłoną „Wolnej mowy” w rozległym świecie Internetu. W przypadku wielu trolli odczuwalny jest brak konsekwencji w sferze cyfrowej, ponieważ nie patrzą bezpośrednio w oczy swojemu celowi, mówiąc to werbalnie. Jeśli Twoja firma znajduje się w Warszawie, dlaczego miałoby to mieć znaczenie, co ktoś mieszkający w Bydgoszczy powiedział online? Słowa nie oznaczają tego samego, gdy są wpisywane na ekranie komputera. Jakkolwiek błędna jest ta logika, niestety zbyt wielu ludzi w to wierzy.

Co robisz, aby walczyć z trollami internetowymi?

Kiedy zauważysz niegrzeczny, obraźliwy język w sekcjach komentarzy na swojej stronie, co powinieneś zrobić? Czy ignorujesz komentarze i zostawiasz je opublikowane, aby świat je zobaczył? Czy zdejmujesz je, aby nie zepsuć nazwy i reputacji firmy? Czy blokujesz współpracownika (jeśli to możliwe), uniemożliwiając mu dalsze publikowanie nieodpowiednich materiałów na Twojej stronie? A może strzelasz do nich, delektując się smakiem własnego leku? Chcę doradzić, że istnieje inna opcja… profesjonalna interakcja.

Dobra strona trolli internetowych

Trolling online może być tak okropny, że obraźliwe komentarze na Twojej stronie mają dobrą stronę. Czy byłeś kiedyś na stronie internetowej, na której wszystkie recenzje i komentarze wydawały się oczywiście wystawiane? Najprawdopodobniej były. Trolle, które wyrzucają śmieci na twoją stronę, pokazują reszcie świata, że ​​nie jesteś idealny. Ale to nie musi być złe. Usunięcie wszystkiego, co negatywne, może zniechęcać potencjalnych klientów poszukujących informacji o Twojej firmie. Decydując się na współpracę z negatywnymi komentatorami w profesjonalny i odpowiedzialny sposób, możesz zademonstrować uczciwość swojego biznesu, nawet w stresujących okolicznościach. Nawet jeśli twoje trolle są całkowicie nierozsądne w jakikolwiek sposób, pozwól swojej odpowiedzi dać przykład, z którego możesz być dumny.

Ponadto, ponieważ Twoje posty online generują większy ruch, nawet z tych irytujących trolli, Twoja witryna ostatecznie stanie się bardziej dostępna dla osób szukających w Google, Yahoo i innych wyszukiwarkach.

Prawdopodobnie wszyscy już słyszeliśmy powiedzenie: „Nie ma czegoś takiego jak zła reklama”, i z pewnością można to zastosować również do trollingu online. Na Twojej stronie może znajdować się srebrna podszewka nawet najbardziej ohydnych komentarzy. Jak zamierzasz wykorzystać to na swoją korzyść?

Podziel się swoimi przemyśleniami na temat tego wpisu.

Ostatnio dodane komentarze

Jeszcze nie dodano komentarzy do tego wpisu.